Od 4. siječnja račune ponovno možete plaćati na blagajni Komunalca Požega d.o.o.
Cijenjeni korisnici,
od ponedjeljka, 4. siječnja 2021., s radom je ponovno počela blagajna Komunalca Požega d.o.o. u Vukovarskoj 8 u Požegi.
Radno vrijeme blagajne je od 7 do 13 sati.
Hvala na razumijevanju!
Komunalac Požega d.o.o.
Izgradnja i opremanje kompostane na lokaciji Vinogradine (referentni broj Poziva: KK.06.3.1.15)
Komunalac Požega d.o.o. potpisao je s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja i Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost ugovor o sufinanciranju izgradnje i opremanja kompostane na lokaciji Vinogradine (referentni broj Poziva: KK.06.3.1.15).
Cilj projekta „Izgradnja i opremanje kompostane na lokaciji Vinogradine“ je povećanje kapaciteta RH za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada kako bi se doprinijelo unapređenju sustava gospodarenja komunalnim otpadom, posebice odvojenom sakupljanju proizvedenog biootpada te smanjenju količine otpada koji se odlaže na odlagalištima.
Prijavitelj projekta je Komunalac Požega d.o.o. čije poslovanje između ostalih obuhvaća djelatnost gospodarenja otpadom na području 8 JLS (Požega, Pleternica, Kutjevo, Brestovac, Čaglin, Jakšić, Kaptol, Velika), a koje se susreće s problemom nedostatka adekvatne infrastrukture/postrojenja za prikupljanje i obradu biootpada.
Projekt se odnosi na izgradnju I. funkcionalnog dijela kompostane na k.č.br. 700 k.o. Mihaljevci u sklopu odlagališta otpada Vinogradine. Predviđeni kapacitet za ovu fazu projekta je 1000 t/god.
Projektom su planirane sljedeće aktivnosti:
- Priprema dokumentacije
- Izgradnja i opremanje postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada
- Provedba horizontalnih načela
- Promidžba i vidljivost
- Upravljanje projektom i administracija
Krajnji korisnici projekta je stanovništvo osam JLS (gradovi Požega, Pleternica i Kutjevo, općine Velika, Brestovac, Čaglin, Kaptol i Jakšić), gospodarski subjekti i ustanove koji će koristiti usluge prijavitelja, ostale JLS i Požeško-slavonska županija, vlasnici nekretnina i investitori koji nemaju prebivalište/boravište/sjedište na području djelovanja prijavitelja te posljedično i stanovništvo i subjekti izvan područja djelovanja prijavitelja.
Ugovor o financiranju projektnog prijedloga „Izgradnja i opremanje kompostane na lokaciji Vinogradine“ (KK.06.3.1.15.0009) potpisan je 27. studenog 2020. godine.
Razdoblje provedbe Projekta je 21 mjesec od stupanja Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava na snagu.
Ukupna vrijednost projekta je 7.536.866,81 kn. Ukupni prihvatljivi troškovi projekta su 6.000.439,04 kuna pri čemu je iznos bespovratnih sredstava 3.000.219,52 kuna, tj. 50% ukupno prihvatljivih troškova.
Projekt se sufinancira iz Kohezijskog fonda unutar Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020.
Foto: Ilustrativna fotografija
Tomislav Didović novi je direktor Komunalca Požega d.o.o.
Na danas održanoj 3. sjednici Nadzornog odbora tvrtke Komunalac Požega d.o.o. izglasana je odluka o razrješenju direktora tvrtke Josipa Viteza.
Na prijedlog Radničkog vijeća za novog je direktora imenovan zaposlenik tvrtke Tomislav Didović, dipl.oec. koji vodeće mjesto tvrtke preuzima 24. prosinca 2020. na mandat od četiri godine.
Raspored odvoza miješanog komunalnaog otpada u dane blagdana
Obavještavamo korisnike javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada da će Komunalac Požega d.o.o. u dane blagdana otpad odvoziti prema sljedećem rasporedu:
- U dijelovima grada gdje se komunalni otpad prema Rasporedu odvoza miješanog komunalnog otpada treba odvoziti u petak, 25. prosinca 2020. godine, otpad će se odvoziti u subotu, 26. prosinca 2020 godine.
- U dijelovima grada gdje se komunalni otpad prema rasporedu treba odvoziti u petak, 1. siječnja 2021. godine, otpad će se odvoziti u subotu, 2. siječnja 2021. godine.
- U dijelovima grada gdje se komunalni otpad prema rasporedu treba odvoziti u srijedu, 6. siječnja 2021. godine, otpad će se odvoziti u subotu, 9. siječnja 2021. godine
Hvala na razumijevanju!
Komunalac Požega d.o.o.
Tradicionalna eko-akcija: Građanima podijeljene platnene vrećice s ekološkim porukama
U sklopu svojih djelatnosti Komunalac Požega d.o.o. kontinuirano provodi edukacije građana o pravilnom gospodarenju otpadom pri čemu je naglasak na odvajanju i pravilnom zbrinjavanju otpada. Zbog pandemije koronavirusa u 2020. godini edukativne radionice u vrtićima i školama održane su u manjem obimu nego prijašnjih godina, no tradicionalna akcija na požeškoj tržnici nije izostala.
Direktor Komunalca Požega d.o.o. Josip Vitez zakupcima Gradske tržnice Požega podijelio je platnene vrećice za kupovinu s otisnutim ekološkim porukama koje su osmislili mališani dječjih vrtića. Vrećice su podijeljene i građanima koji su povjerenje dali domaćim proizvođačima te namirnice za blagdanski stol odlučili kupiti na Gradskoj tržnici Požega. Cilj ove akcije je potaknuti građane da ne koriste štetne i skupe plastične vrećice, već da steknu naviku korištenja ekološki prihvatljivijih i jeftinijih platnenih vrećica. Naime, čovjek tijekom svog života na plastične vrećice, koje nerijetko koristi svega nekoliko minuta, potroši oko 23 tisuće kuna. Korištenjem platnenih vrećica štedimo novac i čuvamo okoliš.
Za 2021. godinu u planu je provesti brojne druge edukativne aktivnosti s ciljem poticanja građana da odvajaju otpad te da što više koriste besplatnu uslugu odlaganja otpada iz kućanstava u reciklažna dvorišta gdje mogu dovesti više od 40 vrsta različitog otpada.
https://www.komunalac-pozega.hr/?start=12#sigProId6b9f505bb6