Požeško komunalno poduzeće - za čist grad

Featured

Prezentacija novog sustava gospodarenja otpadom u kolektivnom stanovanju

Pozivamo ovlaštene predstavnike suvlasnika i sve zainteresirane stanare na prezentaciju „Uvođenje novog sustava gospodarenja otpadom u kolektivnom stanovanju“.

Obveza uspostave novog sustava gospodarenja otpadom u Republici Hrvatskoj propisana je „Uredbom o gospodarenju komunalnim otpadom“, a zbog važnosti teme za našu sredinu uz predstavnike Komunalca Požega d.o.o. na prezentaciji će sudjelovati i gradonačelnik Požege g. Darko Puljašić sa suradnicima.

Ovim će putem biti predstavljene zakonske obveze koje proizlaze iz Uredbe za davatelja usluge (Komunalac Požega d.o.o.), korisnike usluge (stanari) te jedinice lokalne samouprave (Grad Požega) kao i mogućnosti izbora načina naplate koje su na raspolaganju stanarima.

Prezentacija „Uvođenje novog sustava gospodarenja otpadom u kolektivnom stanovanju“  će biti održana 7. studenoga 2018. godine (srijeda) u 17 sati u Hrvatskoj gospodarskoj komori, Županijska komora Požega, Vukovarska 6.

Featured

Plaćanje parkirne karte u Požegi od sada i putem PayDo aplikacije

Parkirna služba u Požegi je ustrojena prije 20 godina. Od 2001. godine cijene satnih parkirnih karata u prvoj i drugoj zoni nisu se mijenjale. Mijenjala se samo tehnika naplate satnih parkirnih karata i to od kupovine karata na kioscima, zatim od 2001. godine putem SMS-a, do najnovijeg načina plaćanja PayDo aplikacijom koju je Komunalac Požega d.o.o. preuzeo od tvrtke „Infoart“. 

Osim u Požegi, aplikacija je u primjeni u još 26 hrvatskih gradova. Riječ je o aplikaciji za mobilne telefone i računala gdje prilikom kupovine parkirne karte nema više potrebe za slanjem SMS poruke.

Potrebno je samo preuzeti aplikaciju (moguće i preko QR koda), unijeti svoje podatke te broj bankovne kreditne kartice s koje će se naplaćivati parkirna karta.

Prilikom plaćanja parkirne karte odabire se grad i zona parkiranja, a naplata ide izravno s računa. Putem e-maila korisnik dobiva potvrdu i račun o obavljenoj transakciji.

Osim satnih karata na ovaj se način može se platiti i dnevna parkirna karta („kazna“).

Postoji mogućnost da više članova za plaćanje parkirne karte putem PayDo aplikacije koristi istu bankovnu karticu, a korištenje je jednostavno i za tvrtke. Rad PayDo aplikacije danas je, uz predstavnike Komunalca Požega d.o.o., prezentirao gradonačelnik Požege Darko Puljašić. 

- Tvrtka Komunalac uspješno prati trendove i moderne tehnologije koje mogu pomoći našim sugrađanima, ali i Gradu Požegi u smjeru kojim planiramo, a to je Smart City koncept. Građani koji imaju pametne telefone mogu sada na jednostavniji i jeftiniji način platiti parkiranje, jer operateri uzimaju gotovo četvrtinu karte putem SMS-a, a to nije zanemarivo. Pozivam stoga sve vozače da koriste ovu aplikaciju jer nove tehnologije i napredak su tu kako bi nam svima bilo lakše - naglasio je gradonačelnik Darko Puljašić te najavio kako će uskoro na središnjem Trgu Sv. Trojstva biti postavljene i dvije punilice za električne automobile.

Prednosti plaćanja PayDo aplikacijom:

  • nema troškova slanja SMS-a
  • mogu koristiti i stranci
  • mogućnost plaćanja dnevne parkirne karte („kazna“)
  • 10% popusta za plaćanje Mastercardom

Upute za instaliranje aplikacije na Android i iOS sustave bit će istaknute na automatima za kupovinu parkirnih karata, a građanima će biti podijeljeni i leci s uputama za korištenje aplikacije. 

Featured

Savjetovanje Grupacije održavanja čistoće

Predstavnici Komunalca Požega d.o.o. sudjelovali su na godišnjem Savjetovanju Grupacije održavanja čistoće, održanom u Biogradu na moru.

Na savjetovanju je sudjelovalo više od 200 članova grupacije iz svih komunalnih poduzeća u Hrvatskoj.

Tema savjetovanja je bila Usklađenje s Uredbom o gospodarenju komunalnim otpadom i rokovima za provedbu novog sustava gospodarenja otpadom.

Direktor Komunalca Požega d.o.o. Anto Bekić održao je prezentaciju o sustavu gospodarenja otpadom u Požeštini te je predstavio naš način rada, dostignuća u usklađivanju s Uredbom o gospodarenju komunalnim otpadom te ciljeve za naredno razdoblje.

Featured

Počinje sanacija centralnog križa na Groblju sv. Ilije

Na Groblju sv. Ilije u Požegi uočena su velika oštećenja kompleksa centralnog križa podignutog hrvatskim braniteljima na novijem južnom dijelu groblja.
Kako je centralni križ mjesto pijeteta na kojem se održavaju misni obredi, polažu vijenci i pale svijeće pri obilježavanju značajnih blagdana i obljetnica spomena na poginule hrvatske branitelje, u ponedjeljak, 24. rujna 2018. godine započinju radovi njegove sanacije.

Investitor sanacije centralnog križa na Groblju sv. Ilije je Grad Požega, a radove provodi Komunalac Požega d.o.o. prema Ugovoru o izvođenju radova na gradskim grobljima za 2018. godinu.

Vrijednost radova procijenjena je na 200 tisuća kuna (bez PDV-a).
Sanacija centralnog križa obuhvaća izvođenje sljedećih radova:
- sanaciju i zaštitu križa
- popravak i uređenje metalnih (brončanih) elemenata
- oblaganje kamenom stepeništa, podesta i postamenta križa
- ugradnju rasvjetnih tijela

Osim ovih radova, planirana je izrada sustava drenaže oborinskih voda oko križa te zamjena betonskih opločnika na platou ispred križa.

Featured

Odvoz glomaznog otpada 22. rujna 2018.

U subotu, 22. rujna 2018. Komunalac Požega d.o.o. odvozit će glomazni otpad iz ulica:

- A. Hebranga, Hrvatskih branitelja, Iločka, Mlinska, Osječka, Ratarnička

- A.G. Matoša, I. Mažuranića, M. Krleže, O. Kučere, R. Boškovića, S. Kolara, T. Ujevića, V. Radauša, V. Nazora, Vodovodna

- A. Mihanovića, Cvjetna, Dalmatinska, D. Cesarića, Domobranska, Dr.F. Potrebice, I.G. Kovačića, J.E. Tomića, J. Pavičića, J. Runjanina, J. Kempfa, M. Gupca, Orljavska, Primorska, Slavonska, V. Babukića, Županijska

Molimo korisnike komunalnih usluga u navedenim ulicama, koji su podmirili svoje financijske obveze prema Komunalcu Požega d.o.o., a žele koristiti uslugu odvoza i zbrinjavanja glomaznog otpada da se jave u Komunalac Požega d.o.o. do petka 21.9.2018. u 13:00, na tel. broj 316 – 878. Glomazni otpad nije dozvoljeno odlagati na javnu površinu, nego ga je potrebno skupiti na hrpu unutar svoje okućnice neposredno uz javnu površinu. Metalni glomazni otpad potrebno je posebno odvojiti od ostalog glomaznog otpada. Stari automobili i građevinski otpad nisu kućni glomazni otpad te molimo korisnike da ove vrste otpada ne iznose!

Plan odvoza glomaznog otpada: https://komunalac-pozega.hr/v7/v11/images/Plan-odvoza-glomaznog-otpada-na-podrucju-grada-Pozege_2018.pdf

Popis vrsta glomaznog otpada pogledajte na https://komunalac-pozega.hr/v7/v11/images/NAPUTAK_O_GLOMAZNOM_OTPADU.pdf

Featured

Odvoz glomaznog otpada 15. rujna 2018.

Komunalac Požega d.o.o. nastavlja s odvozom glomaznog otpada. U subotu, 15. rujna 2018. glomazni će se otpad odvoziti iz ulica: Bana Borića, Bana Emerika Derenčina, Bana Josipa Jelačića, Bana Pavla Šubića, Bana Petra Berislavića, Grgura Ninskog, Kneza Domagoja, Kneza Ljudevita Posavskog, Kneza Mislava, Kneza Trpimira, Kneza Višeslava, Kralja Držislava, Kralja Krešimira, Kralja Petra Svačića, Kralja Tvrtka i  Kralja Zvonimira te iz naselja Alaginci, Golobrdci, Mihaljevci, Novi Mihaljevci, Šeovci i Turnić.

Molimo korisnike komunalnih usluga u navedenim ulicama i naseljima, koji su podmirili svoje financijske obveze prema Komunalcu Požega d.o.o., a žele koristiti uslugu odvoza i zbrinjavanja glomaznog otpada da se jave u Komunalac Požega d.o.o. do petka 14.9.2018. u 13:00, na tel. broj 316 – 878. Glomazni otpad nije dozvoljeno odlagati na javnu površinu, nego ga je potrebno skupiti na hrpu unutar svoje okućnice neposredno uz javnu površinu. Metalni glomazni otpad potrebno je posebno odvojiti od ostalog glomaznog otpada. Stari automobili i građevinski otpad nisu kućni glomazni otpad te molimo korisnike da ove vrste otpada ne iznose!

Plan odvoza glomaznog otpada: https://komunalac-pozega.hr/v7/v11/images/Plan-odvoza-glomaznog-otpada-na-podrucju-grada-Pozege_2018.pdf

Popis vrsta glomaznog otpada pogledajte na https://komunalac-pozega.hr/v7/v11/images/NAPUTAK_O_GLOMAZNOM_OTPADU.pdf

 

Featured

Odvoz glomaznog otpada 8. rujna 2018.

Komunalac Požega d.o.o. od subote kreće s odvozom glomaznog otpada na području Požege i prigradskih naselja te općina i gradova na području Požeštine.

8. rujna 2018. glomazni će se otpad odvoziti iz domaćinstava s područja MO Ciglana i to u ulicama: Ante Starčevića, Eugena Podubskog, Fra Grge Martića, Fra Grgura Čevapovića, Fra Kaje Adžića, Hermine Tomić, Ive Čakalića, Josipa Andrića, Josipa Paviševića, Milke Trnine, Pavla Radića, Rudinska, Svetog Leopolda Mandića, Vilima Justa, Vilme Nožinić, Zelena, Zinke Kunc, Zrinska, Đure Basaričeka Dr. Ivana Pernara te iz naselja Bankovci, Krivaj, Kunovci, Marindvor, Novi Štitnjak i Štitnjak.

Molimo korisnike komunalnih usluga u navedenim ulicama i naseljima, koji su podmirili svoje financijske obveze prema Komunalcu Požega d.o.o., a žele koristiti uslugu odvoza i zbrinjavanja glomaznog otpada da se jave u Komunalac Požega d.o.o. do petka 7.9.2018. u 13:00, na tel. broj 316 – 878. Glomazni otpad nije dozvoljeno odlagati na javnu površinu, nego ga je potrebno skupiti na hrpu unutar svoje okućnice neposredno uz javnu površinu. Metalni glomazni otpad potrebno je posebno odvojiti od ostalog glomaznog otpada. Stari automobili i građevinski otpad nisu kućni glomazni otpad te molimo korisnike da ove vrste otpada ne iznose!

Raspored odvoza glomaznog otpada možete pogledati na https://komunalac-pozega.hr/v7/v11/images/Plan-odvoza-glomaznog-otpada-na-podrucju-grada-Pozege_2018.pdf

 

                                                                                                    

Featured

Predstavljen novi sustav evidentiranja odvoza komunalnog otpada: Korisnici na kućne adrese dobivaju Izjave o korištenju usluge

Komunalac Požega d.o.o. danas je, Sukladno Uredbi o gospodarenju komunalnim otpadom (NN 50/17) i Odlukama o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada, započeo s dostavom na kućne adrese korisnika po dva primjerka Izjave o načinu korištenja javne usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada. Izjave ujedno vrijede kao Ugovor između Komunalca i pojedinog korisnika usluge.

Prve su izjave podijeljene u MO Orljava u Požegi, a nakon toga slijedi dostava i u ostalim MO na području svih 8 jedinica lokalne samouprave.
U novom sustavu koji će se primjenjivati od 1.11.2018. godine obračun cijene usluge za domaćinstva koja prihvaćaju kućno kompostiranje biorazgradivog otpada sastoji se od :
- CMJU – cijena minimalne javne usluge (fiksni dio cijene) – iznosi 40,68 kn/mjesečno
- Cijena pražnjenja spremnika za miješani komunalni otpad (varijabilni dio) – iznosi 5,42 kn/pražnjenju za posudu 120 l
- Ugovorna kazna – definirana cjenikom za razne prekršaje korisnika.

Za ovakav način obračuna usluga Komunalac ima obvezu označiti sve spremnike odgovarajućom oznakom (bar kod), evidentirati sve korisnike usluga i postaviti opremu za evidentiranje pražnjenja svakog pojedinog spremnika za miješani komunalni otpad na sva vozila za odvoz komunalnog otpada, ugraditi odgovarajuću informatičku opreme itd. kako bi se postigao cilj da svatko plaća onoliko koliko otpada odloži.
Svakom korisniku usluga bit će u interesu odvajati papir, karton, staklenu i plastičnu ambalažu i posebno ih predavati Komunalcu jer će tako:
- smanjiti količinu miješanog komunalnog otpada kojeg odlaže u zelenu posudu za otpad
- smanjiti svoj mjesečni račun za odvoz otpada
- pomoći u postizanju zadanih ciljeva RH – zaštiti okoliša, uštedi prirodnih resursa kroz recikliranje korisnog otpada, smanjenju količina otpada na odlagalištu, smanjenju štetnih plinova i sl.

- Prema primjerima dobre prakse iz drugih gradova smatramo kako su dva pražnjenja mjesečno dovoljna za prosječno domaćinstvo. Građani se stimuliraju na odvajanje otpada jer će svakom korisniku usluga biti u interesu odvajati papir, karton, staklenu i plastičnu ambalažu i posebno ih predavati Komunalcu. Tako će smanjiti količinu miješanog komunalnog otpada koji odlažu u zelenu posudu za otpad, ali i svoj mjesečni račun za odvoz otpada, jer odvoz plavih i žutih spremnika se ne naplaćuje – istaknuo je Anto Bekić, direktor Komunalca Požega d.o.o.

- Građani koji žele odvajati otpad bit će nagrađeni manjim cijenama u odnosu na one koji te ne žele. Do kraja listopada bit će završeno i Reciklažno dvorište, mjesto na kojem će građani svakodnevno u radnom vremenu moći odložiti preko 30 vrsta sekundarnog otpada i otpadnih materijala potpuno besplatno – dodao je gradonačelnik Darko Puljašić.
Raspored odvoza korisnih vrsta otpada dostupan je na mrežnoj stranici www.komunalac-pozega.hr.

S obzirom na to da na našem području ne postoji kompostana kao ni bioplinsko postrojenje, Komunalac preporučuje opciju usluge s kućnim kompostiranjem koja je značajno povoljnija za korisnika u ukupnoj cijeni usluge. Sve JLS planiraju nabavu kompostera i podjelu istih u 2019. godini. Odvoz biootpada putem spremnika bit će omogućen tek po izgradnji kompostane na odlagalištu „Vinogradine“. Upute o kompostiranju mogu se pronaći na mrežnoj stranici Komunalca Požega.
Za pojašnjenje eventualnih nejasnoća vezano za popunjavanje Izjave moguće je nazvati Odjel za komercijalne poslove na tel. 316-880 ili tel. 316-860 (centrala).

Osnovni podaci

Komunalac Požega d.o.o.

Vukovarska 8
34000 Požega
Republika Hrvatska

OIB: 99740428762
MB: 04156510

Besplatni kontakt telefon : 0800 200 171
Email: info@komunalac-pozega.hr

Telefon: 034 316 860

Radno vrijeme

UPRAVA

  • Ponedjeljak - petak: 07.00 -15.00 sati

BLAGAJNA

  • Ponedjeljak - petak: 07.00 -13.00 sati

REKLAMACIJE I RAD SA STRANKAMA

  • Ponedjeljak - petak: 07.00 -13.00 sati

GRADSKA TRŽNICA

  • Ponedjeljak, utorak, srijeda i petak: 07.00-13,00 sati
  • Četvrtak i subota: 06.00 - 14.00 sati

RECIKLAŽNA DVORIŠTA

  • Ponedjeljak, srijeda i petak: 08:00 - 16:00 sati (Pauza: 11.30 - 12.00 sati)
  • Utorak, četvrtak: 12:00 - 20:00 sati (Pauza: 15.30 - 16.00 sati)                                                                                                                                                                                                                              RD Velika:
  • Ponedjeljak, srijeda i petak: 08:00 - 16:00 sati (Pauza: 11.30 - 12.00 sati)
  • Utorak, četvrtak: 11:00 - 19:00 sati (Pauza: 14.30 - 15.00 sati)