Požeško komunalno poduzeće - za čist grad

Upute o načinu održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o načinu održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja.

S obzirom na rizik prijenosa koronavirusa prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu, uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na osobe u području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebnom djelatnošću.

Za vrijeme trajanja mjere iz ove odluke:

  • pogreb, posljednji ispraćaj i polaganje urne održava se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo
  • obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posljednjeg ispraćaja i polaganju urne
  • obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća

Nijedan od sudionika ne smije imati povišenu tjelesnu temperaturu ni simptome akutne respiratorne infekcije.

Molimo Vas da se u cilju zaštite Vašeg i zdravlja svih sugrađana pridržavate navedenih uputa.

Gradska tržnica Požega privremeno je zatvorena

Odlukom Stožera civilne zaštite RH obustavljen je rad tržnica i svih objekata u sastavu tržnica u kojima se obavljaju druge djelatnosti.

S radom je tako prestala i Gradska tržnica Požega u unutarnjem i vanjskom dijelu te prodavaonice u sklopu nje.

Od 23.3.2020. se privremeno zatvaraju reciklažna dvorišta

Poštovani korisnici, u skladu s naputcima Nacionalnog stožera civilne zaštite, zbog pojave koronavirusa u Republici Hrvatskoj, od ponedjeljka, 23. ožujka 2020. godine, privremeno s radom prestaju reciklažna dvorišta u Požegi i Pleternici. Riječ je o mjeri koju uvodimo kako bismo zaštitili Vaše zdravlje, ali i zdravlje djelatnika Komunalca Požega d.o.o.. 
Pozivamo Vas da pratite internetsku stranicu www.komunalac-pozega.hr gdje ćemo pravovremeno objavljivati sve novosti vezane za djelatnosti koje obavljamo.

reciklazno pz

 

Obavijest korisnicima: Komunalac Požega d.o.o. privremeno obustavlja rad blagajne

Cijenjeni korisnici, s obzirom na trenutačnu situaciju vezanu za pojavu koronavirusa u Republici Hrvatskoj, a sukladno preporuci Nacionalnog stožera civilne zaštite RH, od ponedjeljka, 23. ožujka 2020. godine, privremeno obustavljamo rad blagajne u zgradi Komunalca Požega d.o.o., Vukovarska 8, Požega.

Račune za sve naše usluge možete bez naknade platiti u poslovnicama Podravske banke d.d. u skladu s preporukama i radnim vremenom banke.
Ponovno apeliramo na sve korisnike koji se služe internetskim i mobilnim bankarstvom da račune plaćaju na taj način.

Produženje povlaštene parkirne karte privremeno je moguće uplatom na žiro račun HR1523860021119000924, Podravska banka d.d. najmanje dva dana prije isteka važeće parkirne karte. U opis plaćanja obavezno je navesti ime i prezime vlasnika automobila, adresu stanovanja i registarsku oznaku vozila, budući da će Vam račun  za plaćeno produženje povlaštene parkirne karte biti dostavljen poštom.   
Odluka o privremenom prestanku rada blagajne u cilju je zaštite Vašeg zdravlja i zdravlja svih naših sugrađana te Vas molimo za razumijevanje. 
Pozivamo Vas da pratite našu internetsku stranicu www.komunalac-pozega.hr gdje ćemo redovito objavljivati novine vezane za rad Komunalca Požega d.o.o.
 

Promjene u poslovanju Komunalca Požega d.o.o. vezane za pojavu koronavirusa u Republici Hrvatskoj

Poštovani korisnici, kako bismo sačuvali Vaše zdravlje te smanjili mogućnost širenja koronavirusa, Komunalac Požega d.o.o. uvodi promjene u načinu poslovanja sa strankama, a u skladu s trenutačnom situacijom vezanom za pojavu korona virusa u Republici Hrvatskoj.

Molimo Vas da sve upite i potrebne informacije rješavate putem telefona na brojeve  034/316-872 (Odjel za održavanje sustava grijanja, dimnjačarstvo i stanoupravljanje),  034/316-880 (Odsjek za reklamacije i odnose s potrošačima) te 034/ 316-860 (ostale informacije) ili putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te da, osim ako je to doista neophodno, ne dolazite u zgradu tvrtke.

U slučajevima kada je neophodno doći u prostor tvrtke organizirano je radno vrijeme za primanje stranaka u prostoru u dvorištu Komunalca Požega d.o.o., Vukovarska 8 i to prema sljedećem rasporedu:

- 8 – 10 sati - Odjel za održavanje sustava grijanja, dimnjačarstvo i stanoupravljanje

- 10 – 12 sati – Odsjek za odnose s potrošačima (reklamacije).

Radno vrijeme blagajne je od 7 do 12 sati, a istovremeno u prostor blagajne  mogu ući samo dvije osobe. Molimo Vas da pri ulasku u zgradu dezinficirate ruke dezinficijensom koji je  postavljen na pultu u predvorju zgrade. 

komunalac korona 3

Apeliramo na sve korisnike koji se služe internetskim i mobilnim bankarstvom da račune plaćaju na taj način te koliko god je moguće, izbjegavaju dolazak na blagajnu tvrtke.

Produženje povlaštene parkirne karte privremeno je moguće uplatom na žiro račun HR1523860021119000924, Podravska banka d.d. najmanje dva dana prije isteka važeće parkirne karte. U opis plaćanja obavezno je navesti ime i prezime vlasnika automobila, adresu stanovanja i registarsku oznaku vozila, budući da će Vam račun  za plaćeno produženje povlaštene parkirne karte biti dostavljen poštom.   

Odvoz miješanog komunalnog otpada i korisnog otpada
obavljat će se prema unaprijed utvrđenim rasporedima, objavljenim na www.komunalac-pozega.hr.

Kako bismo sačuvali Vaše i zdravlje svih korisnika, svakodnevno pratimo upute Nacionalnog stožera civilne zaštite te ćemo u skladu s tim organizirati naše poslovanje. Pozivamo Vas da redovito pratite našu internetsku stranicu www.komunalac-pozega.hr gdje ćemo objavljivati eventualne promjene.

Molimo Vas za razumijevanje i pridržavanje navedenih uputa koje su u interesu svih nas s ciljem očuvanja zdravlja i sprječavanja širenja virusa.


Proljetno dotjerivanje grada za ljepše i ugodnije življenje

Djelatnici Komunalca Požega d.o.o. krenuli su s proljetnim dotjerivanjem grada. Uređuju se cvjetne gredice, a u tijeku je i orezivanje stabala na području grada Požege. Tijekom proteklog su tjedna orezana stabla u Ulici Matice Hrvatske, Njemačkoj ulici, Ulici Franje Cirakija te u Ulici Tekija. 

Orezivanje se provodi kako bi se rasteretile i očistile krošnje od polomljenih, bolesnih i nepravilno izraslih grana te kako ne bi oštetile krovove i fasade kuća, javnu rasvjetu i prometne znakove.

orezivanje njemacka ulica 2orezivanje njemacka ulica 1

Orezivanje je krajem prošle godine obavljeno u Ulici Pape Ivana Pavla II., Zagrebačkoj, Dubrovačkoj, ulicama Pavla Radića, Ivana Meštrovića i Fra Grge Martića, na Trgu Sv. Terezije Avilske, Trgu Matka Peića i Rekreacijskom centru. Ukupno je orezano oko 600 stabla.

Komunalac Požega d.o.o. u gradu Požegi uređuje i održava preko 360.000 m2 zelenih površina, 293.000 m2 javnih površina te obavlja čišćenje gradskih ulica kako bi naš grad bio uredniji, ljepši i ugodniji za življenje. Posebna se briga vodi o sadnji cvijeća i ukrasnog bilja na brojnim gradskim lokacijama. Na taj način nastojimo sačuvati zelenu vizuru grada po čemu je Požega oduvijek bila prepoznatljiva.

Krenula podjela uplatnica korisnicima javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada

Sukladno Obavijesti o početku primjene novog načina obračuna javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada za kućanstva u individualnom stanovanju s primjenom od 1.8.2019. godine, koje su dobili svi korisnici ove usluge, na adrese 16.366 korisnika ovih dana pristižu uplatnice za obračunsko razdoblje od 1. kolovoza 2019. do 31. prosinca 2019. godine te akontacijske uplatnice za prvih pet mjeseci 2020. godine.

S 31.12.2019. godine napravljen je obračun prema stvarnom broju pražnjenja spremnika za razdoblje od 1.8.2019. do 31.12.2019. godine. Za navedeno razdoblje korisnici će dobiti Obračun usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada na kojem će biti evidentiran broj pražnjenja spremnika, dosadašnje uplate korisnika te iznos obveze plaćanja, ako je evidentiran veći broj pražnjenja nego što je planirano, odnosno iznos preplate, ako je evidentiran manji broj odvoza od planiranog.

Iznosi na akontacijskim uplatnicama koje su građani dobili lani u kolovozu formirani su na temelju Izjave o načinu korištenja javne usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada za fizičke osobe u individualnom stanovanju sa spremnicima 120 – 240 litara koju su korisnici ispunili i dostavili u Komunalac Požega d.o.o. Onim korisnicima koji nisu u Komunalac Požega d.o.o. vratili ispunjenu Izjavu, akontacijske su uplatnice formirane na bazi dva mjesečna odvoza.

Tako je moguće da će korisnici koji su imali ukupno manji broj odvoza od onog kojeg su naveli u Izjavi imati preplaćeni iznos te će im za iznos preplate biti umanjeni sljedeći računi. Budući da se podatci obrađuju i tiskaju programski, postoji mogućnost da će pojedini korisnici na uplatnicama dobiti vrlo male iznose. Kako ne bi zbog njihova plaćanja morali dolaziti u Komunalac, dovoljno je da ih pribroje iznosu sa sljedeće uplatnice te tako izvrše uplatu.

Podsjetimo, Komunalac Požega d.o.o. među prvim je komunalnim društvima u Hrvatskoj koja su uvela naplatu javne usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada na temelju broja pražnjenja posuda za miješani komunalni otpad. Sve su posude za miješani komunalni otpad (zelene kante) označene bar kodovima, a vozila kojima se odvozi otpad opremljena su uređajima za očitavanje. To je zasigurno najtransparentniji način evidentiranja broja odvoza, odnosno pražnjenja posuda. Ako se ipak pojavi potreba za reklamacijama, pozivamo korisnike da dođu u Komunalac Požega d.o.o., Vukovarska 8, Požega te da pri dolasku ponesu broj bar koda spremnika kako bismo otkloniti eventualne pogreške.

Isto tako građani mogu promijeniti prijavljeni broj pražnjenja posude za miješani komunalni otpad dolaskom u Komunalac Požega d.o.o. gdje će potpisati novu Izjavu o načinu korištenja javne usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada za fizičke osobe u individualnom stanovanju sa spremnicima 120 – 240 litara te će im na temelju toga biti promijenjene akontacijske uplatnice.

Uz uplatnice, koje će korisnicima biti podijeljene ovih dana, priloženi su raspored odvoza miješanog komunalnog otpada u dane praznika i blagdana i upute o radu reciklažnih dvorišta u Požegi i Pleternici.
uplatnice 2
uplatnice 3

 

 

Izgradnja poslovne zgrade u Industrijskoj ulici u Požegi napreduje prema planu

Bliži se kraju izgradnja poslovnog kruga tvrtke Komunalac Požega d.o.o u Industrijskoj ulici u Požegi, na prostoru pokraj reciklažnog dvorišta. Riječ je o radovima vrijednim 9,11 milijuna kuna (bez PDV-a) koje izvodi zajednica ponuditelja požeških tvrtki Magma d.o.o. i Presoflex gradnja d.o.o.
Gradilište su obišli požeški gradonačelnik Darko Puljašić te predstavnici tvrtke Komunalac Požega d.o.o. na čelu s direktorom Josipom Vitezom.

U poslovnom krugu na parceli od oko 8700 kvadratnih metara bit će smještena glavna poslovna zgrada neto površine oko 935 kvadratnih metara te skladišni prostori i nadstrešnice površine oko 870 kvadratnih metara. Završetak radova očekuje se sredinom ožujka.

- Ne samo da ćemo našim djelatnicima pružiti mogućnost kvalitetnijeg rada nego će u sklopu glavne poslovne zgrade biti učionica koja će služiti za edukaciju korisnika vrtićke i školske dobi, ali i starijih i to posebice u ovom dijelu oko razvrstavanja otpada. Recikliranje je tema koja će biti aktualna u idućih desetak godina, a upravo ovaj kompleks odgovorit će na te izazove. Tvrtka Komunalac u mnogome je među boljima u Republici Hrvatskoj i odvajanje otpada je  među našim prioritetima. Ova nova investicija je na tragu tome i svakako će nam pomoći u realizaciji i postizanju ciljeva - rekao je direktor Komunalca Josip Vitez.
poslovna zgrada press grad 3

Kao tvrtka Komunalac je rastao posljednjih godina, kako s brojem radnika, tako i s djelatnostima koje moraju zadovoljavati i europske standarde. Stoga se, naglasio je gradonačelnik Darko Puljašić, ukazala potreba izgradnje novog poslovnog kruga koji će omogućiti proširenje djelatnosti te viši standard i bolje uvjete rada, a blizina operativnih snaga racionalizirat će i troškove skrbi o korisnom otpadu.

- Iskazujemo tako i brigu o zaštiti okoliša, ali i o kvalitetnim rješenjima u gradu Požegi. Ovo je Industrijska zona, neposredna je blizina reciklažnog dvorišta i to je doista najprimjerenija lokacija. Ovdje će biti separatori za čišćenje i odvajanje nužnih u sklopu prioritetnih djelatnosti koje ova tvrtka obavlja. Drago mi je da radovi dobro napreduju i ovo je prilika pokazati kako se u Požegi događaju jako dobre stvari koje je potrebno naglašavati kako bi građani vidjeli da se ovaj grad vodi i njime upravlja sustavno, smisleno i da pazimo na njihov novac te ga trošimo na najbolji način oplemenjujući ga kako bi vratio kroz kvalitetu komunalne usluge. Koja je, naglasit ću i to, sigurno jedna od najjeftinijih u Republici Hrvatskoj. - rekao je gradonačelnik Puljašić te dodao kako će po završetku ovih radova biti izgrađena i asfaltirana prilazna cesta do reciklažnog dvorišta i novog poslovnog kruga.
Izvor: pozega.hr
poslovna zgrada press grad 2


Osnovni podaci

Komunalac Požega d.o.o.

Vukovarska 8
34000 Požega
Republika Hrvatska

OIB: 99740428762
MB: 04156510

Besplatni kontakt telefon : 0800 200 171
Email: info@komunalac-pozega.hr

Telefon: 034 316 860

Radno vrijeme

UPRAVA

  • Ponedjeljak - petak: 07.00 -15.00 sati

BLAGAJNA

  • Ponedjeljak - petak: 07.00 -13.00 sati

REKLAMACIJE I RAD SA STRANKAMA

  • Ponedjeljak - petak: 07.00 -13.00 sati

GRADSKA TRŽNICA

  • Ponedjeljak, utorak, srijeda i petak: 07.00 - 13.00 sati
  • Četvrtak i subota: 06.00 - 14.00 sati

RECIKLAŽNA DVORIŠTA

  • Ponedjeljak - petak : 09.00 - 16.00 sati (Pauza: 12.00 - 12.30 sati)
  • Subota: 07.00 - 12.00 sati